به سامانه پرسش و پاسخ فوریت های پزشکی خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران این مجموعه.

مشکل کرختی پاها

0 امتیاز
سلام. من 6 سال قبل شیمی درمانی کردم به خاطر لنفوم ریه. بعد از ان قلبم کمی دچار مشکل شد. و انزیم های قلبیم از سال قبل مثبت شد.و الان از داروهای متورال 50 و کاپتوپریل 25و نیتروگلیسرین 2/6 و ا اس ا 80 و مسکن شربت  تریاک که علوم پزشکی میده مصرف میکنم. الان چند وقت هست صبح ها با درد شدید ریه بیدار میشم که نفس کشیدنم هم سخته.تا اون مسکن را بخورم نهایت 5 دقیقه بعد خوب میشه. امروز از کمر به پایین دچار کرختی شدم. طوری که انگار پاهام خواب رفته و تازه خوب شده.البته کمی خوردگی هم مدتهاست دارم.  شب ها تب میکنم. میشه کمکم کنید من الان تنها هستم. ممکنه عفونت ریه گرفته باشم؟ چون باقی اوقات خوبه وضع ریه هام؟ کمکم کنید لطفا
سوال شده بهمن 20, 1394 در راهنمایی های فوریت های پزشکی به مردم عزیز توسط 1 تازه وارد (110 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن بهمن 22, 1394 توسط محمد شکره

1 پاسخ

0 امتیاز
با سلام و آرزوی سلامتی دوست عزیز
متاسفانه مشکل شما از حیطه کار ما خارجه
شما باید به پزشک متخصص مراجعه کنید.
پاسخ داده شده بهمن 22, 1394 توسط محمد شکره استاد (3,485 امتیاز)
...